Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2022 01:21 - Библиотекарката...
Автор: newbeginning1973 Категория: Поезия   
Прочетен: 136 Коментари: 0 Гласове:
0



 Библиотекарката...

Бях тръгнал... книги да чета...
В библиотеката се вмъкнах..!
А там посрещна ме... Жена...
Езикът си едва не глътнах..!

Беше стройна и красива...
Със крака на антилопа..!
И с усмивка закачлива...
Чак сърцето ми... захлопа..!

Много секси стил... Жена..!
С огнен поглед на мръсница..!
И с набъбнали зърна...
Кат разгонена... тигрица..!

Пред нея просто онемях...
И за книгите забравих..!
Какво ми каза не разбрах...
И как отвърнах..? Май завалих..!

Ококорен бях... като тюлен...
Трудничко преглътнах..!
Към тез гърди без сутиен...
Олюлях се... чак залитнах..!

Усетих..! Май ми прилоша...
Кръвното ми рязко падна..!
Подаде ми шише с вода...
И веднага ме нападна..!

В читалнята на мекия диван...
Разкъса ризата ми... Гучи..!
Напипа ми горещия банан...
И с масаж започна... да го сучи..!

Издуха се гърдите ѝ пред мен...
Притисна ми към тях главата..!
Поемаше горещия ми член...
И леко ме пристягаше с бедрата..!

Аз имах план..! Книги да чета...
Но този план не проработи..!
Бях попаднал на... Жена...
Която мен ме обработи..!

От тогава... Книги не чета...
Но живея с хубавица..!
Много..! Много по-добра...
И в леглото е... Кралица.!!!

Калоян Христов
New Beginning
19.03.2022
London


Тагове:   желание,   копнеж,   страст,   любов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: newbeginning1973
Категория: Поезия
Прочетен: 68541
Постинги: 100
Коментари: 16
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930